miércoles, 30 de septiembre de 2009

Comencem!!

Benvinguts/t,(i m'ho dic a mi mateix),

al meu blog, al blog del David(fub's), i hem dic benvingut perque sóc nou en aixó dels blogs i sobretot perque estreno blog.

Aixó dels blogs es una cosa que feia temps que tenia ganes de fer, nose perque, de tenir alguna cosa meva a internet on poder comentar i que la gent ho llegeixi i comparteixi o no el que tu dius, deixar il·lustrats els teus sentiments, pensaments, aventures, fantasies, perque la gent que ho llegeix-hi ho comparteixi m'emociona, ja vorem com funciona.

Donc jo soc el David Garcia ruiz, nascut a Llinars del Vallès, Barcelona, encara que tothom hem coneix per Fubu. explicare perque: un dia anavem al corredor concretament a Can Ferrerons, jo portava una samarreta del estil raper, ja que així era el meu estil en aquelles èpoques, en la samarreta possaba Fubu en gran i era bastan peculiar, i el noi va dir a partir et direm Fubu, dit i fet...

haig de dir que estic enamorat d'una maravellosa princesa...jijiji!!! (2111)

donc aqui deixo el meu primer comentari, un de molts, espero.

graciès i espero que us agradi.

fu-bu!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario