miércoles, 14 de octubre de 2009

Cellv!!!

Avui xerrare una mica de un dels millors hobbies o fins i tot necessitat(necessitat: Alló al qual es impossible marxar, faltar o resistirse), que tinc, us explicare una mica la meva experiència fins ara al centre excursionista.
Fa un estiu i un parell de mesos que estic endinsat en el centre excursionista de Llinars Del Vallès. Moltes coses han grabat les meves retines desde que un dia de casal d'estiu de 2008, hem van dir de anar de travessa amb els falcons, un grup de joves de uns 13/14 anys. El destí, La Pica d'Estats(3.143m), però encara penso el mateix d'aquest grup de joves que hem van acompanyar en la meva petita historia(com diu una molt bona amiga meva), mai diria que acabaria sent monitor d'aquell magnífic grup.

La meva primera idea era anar a disfrutar de la montanya i de la experiència de estar 8 dies fora de casa amb el menjar a la motxilla i dormint a un sac, amb l'armari, el necesser, resumin, portant la casa asobre.
Però no va ser així, un grapat de Falcons, i no parlo del ocellot, parlo del gran grup de Falcons del centre excursionista de Llinars del Vallès van fer que fos l'home més feliç del món.
Van fer que la montanya fos per mi necessari, que ells fossin necessaris a la meva vida, van fer que ara vulgui acompanyar i ensenyar a més canalla que és anar a la montanya, que es disfrutar, van fer que sempre vulgui acompanyar-los a ells a qualsevol lloc.
No a sigut només aquella experiència la única que hem va fer "enamorarme" d'ells, moltes aventures amb pluja, fred, foc, altura(3,404), neu,refugis, ermites, diversió, anyorança, llagrimes, somriures...sensacions especials,fan que estigueu al meu cor, que no m'arxeu mai del meu cap, tot gràcies a vosaltres.






Gràcies, ho dic ara i ho dire sempre, gràcies, sou els millors.
Desprès d'exprimir les meves emocions i recordar coses magnifiques. Vui donar les gràcies a tots els monitors que heu tingut, primer per fer el que sou, de cada un de vosaltres, magnifiques persones. I segon per ensenyarme tantísimes coses i per aver-me fet disfrutar tant d'aquest temps inolvidable, i pel que queda, clar...gràcies.
Ara comença un nou projecte, de ben segur que bonic, però amb molta feina per devant. Jo deixare tot el que pugui de mi per que tot surti bé.
Les coses bones s'acaben però jo se que no us desenpagallereu de mi tan facilment, ni que aquesta història s'acabara així que fins aviat. Un petó i torno a dir-ho gràcies!!!
fu-bu, falcons 10000%!!!!!!!
Continuara....

No hay comentarios:

Publicar un comentario