jueves, 7 de enero de 2010

2010 I ELS MEUS DEITJOS!!

Molt bones a tothom, de nou!!

He estat una mica ausent ultimament, pero esque les festes m'han empresonat!!

Donc res, més que res que us volia deixar una mica els meus desitjos, esperançes i alguna coseta més que m'agradaria per aquest 2010, aixó si espero que sigui igual de bo que aquest 2009 o més!

Primerament que estigui una mica més per aquest pedazo de blog que tinc. jeje
Donc aquest 2010 li demano primerament que a casa meva tot vagi perfecte, ja que aquest pares que tinc es mereixen més del que rebran de ben segur, per mi són el més important, han sigut la meva influència i sóc així gràcies a ells.
desprès que tingui sort en tot alló pel que aposti, tan siguin estudis treball o amics.
vull també donar sort al tots els amics i coneguts que hem donen alguna cosa en aquesta vida, que moltes vegades tot gira voltant aquells que estan al teu costat.
una altre cosa es que com a monitor i no parlo individualment si no col·lectivament vull que tot vagi endevant i aconseguim els nostres objetius.

per últim volia, ho he deixat per últim, que la meva princesa somrrigui cada dia més disfuti de la vida amb mi, ja que vull estar amb ella, perque ara es el que més m'ompla!!!

donc res, segurament em deixo alguna coseta pero de ben segur que us informare i desitjo que a tots us vagi bé!!!

no he parlat del 2009 perque crec que el pasat pasat esta, que si moltes coses importants es queden enrrere però l'important es estar al dia a dia i mirar ensevant ja que es el que t'espera i el pasat ja no arribara.

" JO ME SIENTO BIEN CUANDO HAGO SENTIR BIEN A LOS DE MI ALREDEDOR"
Algú hem va dir aixó algun dia per ara e fet meva aquiesta frase, que es la realitat!!

Bon 2010!!

fu-Bu!

No hay comentarios:

Publicar un comentario