martes, 17 de noviembre de 2009

SEMPRE BASQUET!

I LOVE THIS GAME...

Donc si, estimo aquest joc que tracta de posar la piloteta a un foradet, l'estimo perque el necessito per desconectar de la vida social, perque hem fa pensar coses diferent...moltes coses fan que l'estimi. Es una de les meves aficions, per no dir la millor, pero m'agradaria comentar com el cap treballa i influeix e algunes coses de la vida no només a l'hora de pensar si no a l'hora de fer les coses.

Jo sempre dic que el basquet es psicològic alló de ficarla o no,, si penses que la ficaras anira a dins, si penses, i si no la fico, falles. així donc hem refereixo a que no fico ni una, no hem serveixen els comentaris de la gent, dels entrenadors, necessito veureu amb els meus ulls que puc fer-ho necessito confiança, necessito alló que feia que amb res estigues al 100%, que jo poguès amb tot, peró no ho trobo.

Penso i penso pero no se que es el que pasa...potser que algú m'ho estigui amagant???

el problema es que ja no hem motiva anar els dissabtes a jugar, o ja no fa falta anar a als partits si no només mirant els dies de cada dia els entrenos...tot ha camviat i espero que tot canvii rapid perque vull seguir disrutant d'aquest esport....

per últim, vui dir que com entrenador estic molt orgullos, ja que tot cva perfecte y cada dia hem motiva més. vui seguir endevant amb la meva evolució com a educador de basquet i qui sap si més endevant alguna cosa mes...



......seguint buscan la cosa...!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario