miércoles, 22 de septiembre de 2010

Cerb...a no!! Una mica d'snorkel!!

Sisisi!!! no m'enrecordava del gran cap de setmana a Tossa de Mar, abans de la travessa amb el CELLV.

Donc si, una excursioneta programada desde fa setmanes, a Tossa de Mar la gent de ripollet, i com no una flipada més de les meves, el buseig o snorkel. Us preguntareu com hem vaig intrigar per fer-ne, o possiblement no , però ho explicare. si no vols saber-ho passa al següent paràgraf. Un dia mirant la tele, un documental del mar, i ami m'intriga moltsisim tot alló del fons del mar ja que mai han arribat a tocar el fondo d'aquest. nose, es un tema que m'intriga i volia endinsarme una mica en ell, així que vaig anar al lloc on el material de iniciació és econòmic i vaig agafar un kit de snorkel.

El dissabte, ja a Tossa, maravellosos paisatge, només estendre la tovallola, ens posem les ulleres amb la Monica, i ella que te més experiència, hem guia. alucino al principi amb el tub, jeje, si hem costa una mica agafar el domini a explusar l'aigua.
Dos aletades i deu meu, quina profunditat en res, bancs de peixos i cap soroll( bueno el soroll de les oides al taponar-se) amb aquell formigueig a la pancha que només et dona el mar.

Guapo , guapo. La Ana, s'intriga una mica i hem pren el material per provar-ho, tan li convenç que anem a comprar una a una tenda dels voltants.
Unes quantes aletades més i cap a casa que haig de preparar la motxilla de la travessa!!

SNORKEL, OK!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario